kuk

tisdag, januari 15

Filles storhetstid är kommen

Nu sitter jag här; tom, fattig och alldeles för pigg. Jag som skulle ha börjat blogga redan efter nyår för att hedra tre vänner har drygat ut tiden med att inte göra smack istället.

Det största problemet med att jag har gått och blivit med blogg är att jag måste få mitt händelselösa liv att framstå som innehållsrikt och fartfyllt. Det som jag troligtvis endast kommer att kunna erbjuda är skämt och åsikter som inte kan klassas som PK och ett sjuhelvetes ordbajsande ifrån mitt egna parallella universum.

Så nu får vi se vad 2013 har att erbjuda mig och jag er. Förhoppningsvis blir det inga, eller snarare inte många, blogginlägg om ingenting ifrån soffan. Eller jo förresten, det är ju faktiskt så himla typiskt mig så jag hoppas att bloggen dränks i onödigt och menlöst skit.

IZVOLITE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar