kuk

torsdag, januari 31

Klubban är slagen, sparka katten i magen!

Har precis kommit hem till mammsen efter att ha haft ett så kallat bloggmöte hemma hos Ninni. Hela kompaniet var där. Vi har diskuterat fram förbättringar på bloggens design samt vilken typ av nisch bloggen kommer att ha. Egentligen så räcker det ju med mig. Men, det kan vara skönt att faktiskt alltid veta vad man ska skriva om, ifall bloggtorka skulle uppstå. Så att man inte står där med en rubrik som heter "Röv i din mun" och ett inlägg som suger apröv. Det viktigaste på hela mötet var dock att jag käkade en semla. Sötsaker är vad mitt liv kretsar kring. Hela världen borde kretsa runt det. Om man nu kan hålla sig smal fast man äter som en gris. Annars så får man hålla sig till dietjuicer och grönsaker.

Under mötet fick jag även lite bastning av övriga crewet för att jag inte använder mig utav labels. Detta ska jag absolut ta till mig och skapa diverse, ganska menlösa, labels som jag kommer på. Eller ne, det vore kanske inte så bra, eller jo, för jag skulle tycka det är ganska roligt.

I morgon ska jag gå upp rätt tidigt, which kinda sucks, men jag har inte direkt något val. Har nämligen en ridlektion i morgon jag har pröjjsat ganska mycket pengar för och det vore ju inte så roligt ifall man spolar ner dessa pengar i en snuskig gammal kloak. Det är lite som att vinna en vadslagning och sedan ändå ta på sig straffet med att käka hundbajs frivilligt. Alltså väldigt ovärt. Efter ridningen står dock hela dagen till mitt förfogande. Kanske ska ta mig in till stan och kasta sten på gamla tanter eller något sånt.

I know u love me, xoxo FilleGurl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar