kuk

lördag, januari 19

Wicked

Fortfarande typ pepp ifrån igår. Så jävla grym kväll. Har typ precis käkat klart min frulle och är extrem pepp för dagens aktivitet. Nämligen lägenhetshäng med våfflor och tvspel.

Igår möttes vi upp hos Veronica för att vina lite innan vi skulle gå till underbron. Det lilla förkröket blev till det långa. Men som tur var flöt allting på som det skulle ändå.

Väl på Under bron flöt allting på i samma anda och kvällen var sjukligt bra ända fram till stängning. Livet blev inte sämre av att jag upptäckte att de sålde Club-mate där. Det tog inte många sekunder för mitt kreditkort att flyga fram eftersom mina orealistiskt stora cravings för denna utsökta dryck bankade på min dörr med en slägga. Fuck the money. Betalar nästa månad!

Laddar upp lite bilder från igår, har print screenat några ifrån Robin och Lisa











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar