kuk

torsdag, februari 14

Död, dödare, Fille

Sitter just nu på bussen på väg hem ifrån Bromma blocks. Har inventerat i ca 12 h och vill bara gå och lägga mig i en kista för att invänta döden. Har bara sovit 3,5 h i natt.

Igår kväll såg jag Taken by trees på någon bar vid Sturegallerian. Tänkte prata mer om det i ett senare inlägg som jag troligtvis kommer skriva i morgon eftermiddag.

Men det jag ville säga med överstående stycke var egentligen att jag var på spelning och kåken igår kväll vilket gjorde att jag kom till kojs vid 01.45 för att sedan gå upp 05.00. Så alltså har jag inte sovit ett piss och jobbat som en gris i dag. Fast pengarna var fan tjockt värda!

När jag kommer hem ska jag slänga i mig mat, duscha och bege mig till förhandsvisningen av Super Marker Art fair eller vad det hette. Det ska bli kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar