kuk

torsdag, februari 7

Inlägg från Igår

När jag kom hem ifrån att ha hängt med Molly och My i stan var hela huset helt tomt. Inte en enda lampa var tänd. Jag kom då att tänka på vilken värdelös kväll det skulle bli. Det skulle bli jag och teven. Sen så bestämde jag mig för att jag faktiskt inte tänker sitta hemma och dega utan göra något kul eftersom jag ändå inte hade något att göra morgonen därpå.

Så jag skickade ett mess till Frippo och sen så bar det av till Kåken. Det var rätt tomt där igår faktiskt. Inte så mycket folk alls. Fast egentligen var det ganska skönt. Det kan lätt bli väldigt ovärt att vara där om det är för mycket folk.

Där efter drog vi till Berns och var där resten av kvällen. När vi kom in var det något live uppträdande med någon artist ifrån NY. Det var faktiskt rätt bra. Stod och kollade uppe hos Frida i hennes bås. Sen så sprang jag emellan Frippo och Frida typ hela kvällen. Sedan så var det faktiskt jag som bjöd på cigg hela kvällen. Vilket kändes rätt bra. Jag försökte även lära Frida att röra på sina robot-höfter. Det gick rätt bra till slut! Hade hon bara haft rätt idoler som liten hade hon nog vart pro på rumpdans i dag.

Hoppas nu att nästa vecka blir lika bra som denna. Har stora förhoppningar på fredagen och lördagen. Ska nog även ta och se till att få en riktigt soft söndag. Kanske ska bli en jobbig-jävel som kinesar hos random människa.
 Bild från Fridas instagram.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar