kuk

lördag, februari 23

Trött och opepp

Oavsett hur trött och bakis jag är i dag så var verkligen allt värt det. Hade så jävla roligt igår. Det enda som kanske var lite tråkigt igår var att nästan alla bangade på att dra vidare till Under Bron. Men i och för sig hade jag det jävligt gött ändå.

I dag har jag i princip bara degat i soffan och zappat runt på teven. Så dagen kanske har sugit rätt rejält hittills med tanke på att jag ska dra till Signes spelkväll och är allmänt opepp. Men som tur är poppade ett litet guldkorn ut ur sanden. Jag hittade en brittisk humorserie på teven med väldigt låga och lättsmälta skämt. Verkligen sådant som jag värderar väldigt högt. Dålig humor är bra grejjor.

Ne men nu kanske jag ska börja med att göra mig i ordning. Sitter fortfarande här i soffan trött och opepp i bara kallingar. Har inte åstadkommit något. Väl värt dock. Fuck life. Käkat massa brieost. Spygränsen är nära. Men även det var väl värt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar