kuk

tisdag, mars 5

Som sagt, jag håller aldrig det jag lovar

Nu har jag bjudit på en till fantastisk bloggtorka. De lyckas alltid uppstå när jag faktiskt har något att skriva om. Men passa nu på att gråta över spilld mjölk för jag kommer knappast kunna återberätta allt som har hänt. living a very busy life.

Anledningen till att jag inte riktigt har bloggat något är för att jag inte var hemma undertiden som allt det roliga hände vilket gjorde att jag då inte riktigt kände för att blogga i mobilen. Lazy as fuck, yes I am. I torsdags var jag dock ute hos Molly och My och red på en av deras mors hästar. Det var fett. Sedan efterdet sov jag kvar hos dem ute på Färingsö då fler vänner till oss skulle komma ut och käka middag och spela spel.
Världens mysigaste hus + My med kisse

Bild ifrån ridturen, tagen ifrån Molly (@mocarnestedt)

Så på fredagen kom ju alla andra. Vi åt en grym middag och spelade massor utav spel, som exempel Kurragömma, virr-panna, berlinleken och Robins lek. Sen vid  ungefär 03:00 kom jag på att jag skulle jobba dagen efter och att det kanske var en bra ide att gå och lägga sig. Upptäckte sedan när jag kollade på SL-appen att jag skulle behöva gå upp 05:15 för att hinna till jobbet i tid. Detta kom lite som en chock eftersom jag började 08:00.


Eftersom jag tydligen är den enda i världen som tycker att
choklad smakar som rövens innehåll fick jag semlor istället.

Den dagen den sorgen. True that. Hemskaste morgonen i mitt liv. Hade inte ens druckit något. Fick frossa och blev lite snurrig i bollen halvvägs till busstationen. De tre semlorna jag smällt i mig efter 12 slaget låg visst kvar och guppade i magen. Så satt man där på bussen, ensam och utstött, med ett maginnehåll som ville göra omvärlden sällskap. Deras önskan slog in. Framme på Sergels torg fick de tre semlorna se dagsljuset igen. Medan jag fick fortsätta min färd mot jobbet.

Sedan kommer jag inte ihåg så mycket av jobbdagen. Träffade dock Johanna och Katarina efteråt och bakade sånna dära hype:ade färgglada saker. Maccarones eller vad de nu heter. Var faktiskt ganska gott. Men verkligen inte värda de överpriser som alla caféer tar för dem.

Efter denna dag hände inte så mycket tror jag. Jobbade lite. Typ det. Inte så mycket mer. Peace out U gurly gurly mann!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar