kuk

söndag, april 7

Fuckin' depressed cuz i'm not like the rest

Allt just nu känns lika roligt som diarré. Det svider i mitt huvud som diarré i skitan. Har försökt att åstadkomma något vettigt under hela dagen men har totalt misslyckats. Det enda jag lyckats med är att dricka te och käka godis.

Måste skriva klart ett fantastiskt värdelöst arbete i dag. Förstår inte riktigt poängen med det eftersom det ska vara på max en sida. Då kan man för fan lika gärna skita i att göra det. Fast det är ju i och för sig tack vare den logiken jag kommit så otroligt långt i livet. Får helt enkelt bara bita ihop och växa upp. Sad face. (PeterPanKomplex)x1000=Fille

Igår var jag på Amandas och Isabells födelsedags fest. Det var så sjukt fett. Har inte haft så roligt på hur länge som helst. Önskar nästa person som fyller år kan leva upp till de förväntningarna jag kommer ha. Kvällen fylldes med sjukt mycket skratt, dans och bra musik. Med tanke på hur glad jag var igår och bajsnödig idag så kan man tro att jag tagit MDMA. Är det någon som kanske vet något jag inte vet?

När kalaset var slut vid 01:00 på Landet drog vi till Under Bron. Vi fick köa i nästan 1h men det var det värt. Då även UB levererade denna kväll. Det spelades "guilty pleasure-musik" hela kvällen. Vilket egentligen är sånt jag alltid lyssnar på. Det var en bra kväll helt enkelt.

Nu ska jag försöka med att fortsätta plugga och eventuellt ta en till  cigg ute på altanen. Smize.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar