kuk

söndag, januari 27

A pair of briefs anyone?

Det var ett tag sen jag skrev sist. Typ en dag. Eller typ två. Snarare typ tre. Men, vem håller räkningen? Inte jag. Troligtvis inte ni heller. Så då tänker ju ni "vad i helvete ska jag med det här jävla svammel till?" Det vet faktiskt inte jag heller. Men om ni har en såndär I-care så kan ni skriva upp det här i den för att försäkra att eventuell viktig information inte försvinner. Typ till den dagen ni inser hur stor den här bloggen kommer att bli och att mitt ord är lag.

Anledningen till att det inte har blivit några inlägg är för att jag haft fullt upp med att vara extremt bakis. Detta då i utbildningssyfte. Eftersom bloggen fortfarande, på grund av mig och inte SweetpantsFille AB, inte riktigt har fått någon nisch. Nu i veckan ska vi här på företaget dock ha ett möte angående detta, förhoppningsvis med tårta. Tårta är något som sedan kommer att bli en självklarhet när alla pengar rullar in som dem ska. A dolla' makes me holla!

Nu ska jag briefa er om vad som har hänt den här helgen när jag gick under jorden. Jag kommer nu avslöja alla hemligheter. Även om jag faktiskt inte har några.

I fredags såg ni troligtvis bilderna ifrån the devil is inside of you inlägget. Som ni ser på dem så käkade vi tårta, en fruktansvärt äckligt jävla god tårta, hos Robin. Under detta så kallade förkrök spelade vi även sällskapsspelet "få åsnan packad med pinnar" och frågesporten "Bara Viktor kan fucking svaren". Jag förlorade på allt. Vilket sög. Hårt.

Efter tårtkalaset drog vi till slakthuset. Det var rätt nice där. Lite konstigt klientel dock. Det var ju vi, ett gäng på sjukt många, som var the it girls of the night medan vi fick konkurrera om plats och uppmärksamheten med sjuttonåriga tuttlisor, kostymnissar och jag-lyssnar-på-Avicci-grabbs. Även om detta slet på krafterna så var kvällen ändå väldigt lyckad. Lyckades snylta så sjukt många cigg att jag själv blev lite förvånad.

På lördagen, alltså igår, jobbade jag. Sedan satt jag hemma. Drack saft och käka skorpor. Runt 23:00 åkte jag in till stan och käkade en underbar middag på Mc Donalds. Två cheese och 1 läsk. 34kr tack. Värt. Det var efter detta som själva kvällen startade. Mötte nämligen Molly och My med deras Barcelona-reunion gäng på Kåken. När vi gick in blev jag tillbaka dragen i armen av den kvinnliga vakten som tydligen trodde att jag var ett dagisbarn, men icke sa nicke-nyfiken, jag är vuxen-ish. Men allt gick bra.

Vid två tiden drog jag och twinsen vidare till Underbron där vi sedan köade i extrem kyla cepe-länge. Men det var verkligen värt det. Det enda som slår ner betyget lite är att det var för mycket folk där inne runt tretiden men resten av kvällen var så sjukt bra. Grymt. Glad. Gnägg. Stannade till stängning och kom hem halv sju. Fett värt.

Lekte lite i Photoshop 1.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar