kuk

söndag, januari 27

Söndag

Idag, eller igår (det beror lite på hur man ser det) skulle jag gått upp tidigt för att ta mig till loppisen där Rebecca och Jakob hade bord för att kunna roffa åt mig så mycket som möjligt. Det var lättare sagt än gjort. Jag var så slut i kroppen att jag inte kunde gå upp ur sängen före halv ett. Det är i och för sig inte så konstigt efter som jag jobbat torsdag-lördag samtidigt som jag gick ut fredag och lördag. Jag har i genomsnitt typ sovit 3h/dygn tre dagar i rad.

På loppisen köpte jag 5 par jeans, ett linne och tshirt, en skjorta till syrran och massa annat för mindre än 300kr. Sjukt värt. Det roligaste på loppisen var nog att jag för fett tacky och sket i provrum och testade sjukt många jeans helt öppet. Var för trött för att orka bry mig.

Efter loppisen drog vi hem till dem och käkade hamburgare och för att inte bryta våra tv-vanor så kollade vi på Fråga Olle som vi nästa alltid gör när jag är där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar