kuk

tisdag, januari 22

Fille tränar! Tjockt tippat!

Det kanske var på tiden. Jag har varit så äckligt jävla lat de senaste månaderna. Jag har varit så pass lat att det borde vara straffbart. En tand för en tand. Straffet bör dock inte vara allt för strängt! Gillar ju inte direkt straff när de tillämpas på mig. Men ett milt straff för att inte ha tränat på några månader borde vara att man får armen avhuggen av en machete! Lagom och bra.

Och så tillbaka till verkligheten igen. Jag tränade i stort sett bara ryggen och sedan så sprang jag lite och chillade rätt mycket. Var inte riktigt på humör för att typ ta i utav helvete om jag ändå inte gör teknikerna på rätt sätt.

Efter träningen åkte jag till affären för att köpa lite återhämtning. Det blev massa nötter och godis, såklart! Var dock ändå lite duktig och drack en protein drink till det.

2 kommentarer: