kuk

onsdag, januari 23

Såhär känner jag mig just nu


Jag är helt jävla död. Träning är nog inget för mig, i alla fall inte för tillfället. Eftersom jag lovade syrran igår att jag skulle följa med henne och träna så var jag tvungen att bita i det sura äpplet och dra till gymmet. Idag tränade jag dock ingen styrka för det fanns inte så mycket kvar att ta av. Så idag sprang jag intervaller i 20 minuter och sedan så körde jag rodd i ungefär samma tid. För att hålla humöret och orken uppe under rodden så körde jag inlagda spel i maskinen. Så det blev ganska mycket pilkastning. Sedan så körde jag även ett annat spel som var så jävla svårt. Man skulle vara en liten fisk som skulle äta andra mindre fiskar medan man skulle akta sig för några stora och svarta fiskar. Jag dog hela tiden. Fattar inte hur man skulle lyckas med det där. Men men.

Nu har jag precis duschat och vet inte riktigt vad jag ska göra av den resterande dagen. Det enda jag vet att jag ska göra är att laga mat eller typ köpa Mc Donalds. Who knows. Vad som helst, bara det innehåller mycket fett och socker. Fast jag tror jag skiter i Donken faktiskt. Alldeles för långt att gå. Kör på någon halvgod  sallad som jag sen kommer ha ångrat att jag käkade.

Anyway. Vi får se hur dagen blir. Har inte direkt några förhoppningar men vi får se vad som händer. Kanske ringer någon kompis för att se om denne går att våldgästa. Sånt brukar vara roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar