kuk

torsdag, januari 31

Två dagar - Ett inlägg

Vaknade upp hos Molly och My i morse och har spenderat en mysig morgon med dessa damer. Fast egentligen inte bara en morgon eftersom jag fortfarande är kvar här och skriver det här inlägget. Trotts igår så känner jag mig inte alls speciellt bakis, vilket jag kanske borde vara, man är bara lite små seg.

På morgonen svängde damernas mor förbi med fika vilket var väldigt välkommet. Vem vill inte ha wienerbröd? Sjukt gott. Sedan satt vi där i pimpla kaffe ett rätt bra tag. Där efter har jag degat lite i soffan medan de andra faktiskt gör viktiga saker som att läsa kurslitteratur, jobba och läsa min blogg.

Igår mötte jag upp Molly, My, Tessan och Rebecca på Kåken. Tyvärr var det dock typ sjukt få människor där, vilket var lite konstigt då det alltid brukar vara smockat. Dock så hade vi det riktigt nice ändå. Strax innan två bestämde vi oss för att gå till Spy Bar. Ett dåligt val visade det sig. Det var typ tomt där. Tror det kanske var totalt 20 pers där inne och ändå var vakterna tjockt fittiga. Vi drog där ifrån efter ca 10 minuter. Men det gjorde inte så mycket eftersom vi ändå inte hade betalat inträde.

Idag är det tänkt att jag ska fika med Layla och sedan träffa Ninni och förhoppningsvis Axel och N-G. Vi hade tänkt att vi skulle chilla, öla och prata lite om bloggen. Eftersom smartasset Filip har råkat radera saker som jag absolut inte skulle röra. Detta har gjort att det är lite buggar här och där. Men det ska nog gå att fixa. Sen så håller N-G på med den "like-knapp" som kommer bli så himla fin. Är verkligen så sjukt taggad på att se resultatet på detta. Happy face.

Tyvärr så har jag nog inte speciellt mycket bilder från i går. Vilket jag skulle vilja ha haft. Jag är verkligen usel på att dokumentera vad jag gör. Fruktansvärt värdelös om jag får säga det själv. Men jag lägger upp de bilderna jag har för tillfället och ber mein friends att skicka några till mig som jag sedan kan lägga upp.

Aja, take care madda fakkas cuz Fille is in da house!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar