kuk

tisdag, januari 29

Vuxenpoäng

13 snart 30. En av mina "älskar men skäms över" filmer. Töntfilmer är det bästa som finns i hela världen. Eller ett av dem. Hahaha, sitter själv i soffan och dör av skratt! Älskar verkligen thriller scenen!

Känner mig lite seg. Vilket är lite konstigt för det var rätt nice och soft på jobbet i dag. I och för sig så har jag sovit rätt kasst det närmaste dagarna. Hänger inte riktigt med när vuxenlivet knackar på dörren. Längtar tillbaka till barndomens glada dagar.

För att dämpa min ångest över att jag inte gör något med mitt liv så har jag faktiskt sökt ett kurspaket på komvux. Känns faktiskt riktigt bra. Hahaha what the fuck älskar filmen! Haha så jävla rolig! Oj, back to reality! Nu har jag ju som sagt sökt ett kurspaket som faktiskt är bra att ha, ger jobb och ger behörighet till högskola. känner mig lite duktig!

Ne, nu ska jag fortsätta att kolla på filmen. Slänger in dagens instagrambild. PEACE OUT, WHITE BOI!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar