kuk

söndag, februari 10

Dagens enda plan blev inställd

Idag skulle jag egentligen ha sett en teaterföreställning tillsammans med sex vänner. Vilket egentligen är rätt otippat när det kommer till mig. Men efter att ha hängt tillsammans med två grabbs när jag var på K-Klubben så blev jag uppmanad av att se Ömheten på Stadsteatern. Detta till största del eftersom Björn, som ena heter, spelar i pjäsen. Båda dessa grabbs var dock så jävla sköna så det kändes typ fett värt att se den. Tyvärr så blev den inställd i dag så nu ska vi se den på nästa söndag istället. Vilket är rätt tråkigt. Eller det var bara lite surt eftersom vi planerat in allt och nu kan eventuellt in My följa på med Söndag. Annars så ser jag framemot föreställningen och något kvälls häng i framtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar