kuk

söndag, februari 10

Två klubbdagar och en böld senare

Har inte riktigt haft tid att blogga den senaste tiden. Varit too busy med att vara ute på krogen och bakisslappa på soffan hemma. Helgen har dock varit rätt späckad. Även om jag inte direkt gjort något vettigt. Men jag har haft väldigt roligt och det är ju det som faktiskt är det viktiga.

I fredags gjorde jag något som jag aldrig trodde att jag skulle göra, på grund av alla principer jag samlat på mig under mina 21 år i livet, jag gick nämligen på en stödfest för F!. För att kind of försvara mina kära principer kan jag säga att jag gick dit för att flera av mina vänner skulle dit och hype:ade eventet kraftigt. Men jag ändrade mig snabbt ifrån att eventuellt inte gå när jag såg att Gnucci skulle spela.

Det visade sig även att kvällen skulle bli riktigt bra. Gnuccis spelning var så äcklig jävla grym och det spelades även bra musik på dansgolven. Även om jag förvisso drog hem rätt tidigt så hade jag kul under tiden som jag var där. Jag gick till största del hem tidigt för att jag blev lite småtjurig efter Gnuccis spelning då jag hade glömt min mobil hemma hos Veronica och jag så gärna ville ha bilder ifrån kvällen.

På Lördagen var vi på Under Bron där det var en avslutningsfest för möbelmässan. Var inte riktigt på samma party-humör som dagen innan men jag höll mig ändå kvar till 03:00. Vi började med att föra hemma hos Rebecca och Jakob. Alla drack vin och öl. Jag käkade Mc Donalds och drack Cola. Eftersom jag hade haft magkramper hela den dagen för att jag under fredagen käkade 2 påsar med popcorn till lunch utan att skölja ner det med någon form av vätska visste jag att jag var som en tickande bomb underkvällen. Det enda som fick mig att stanna så pass länge som jag gjorde var att man kunde köpa Club-mate. Annars hade jag nog dragit strax efter 01:00.

Det som jag stör mig på just nu angående helgen är att jag nu besitter en finne, snarare en böld, på sidan av min panna. Så sjukt jävla ovärt. Denna böld, som jag kallar för Bertil, är en riktigt underjordare. Han vill heller inte riktigt komma ut ur garderoben hur mycket man än pushar honom. Detta skapar en mycket, mycket stor panik inom mig. Nu vill jag bara döda honom! Fucking precis NU! Vill och orkar inte vänta på att han ska mogna likt en frukt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar