kuk

tisdag, februari 26

Fille panikar

Vet inte riktigt hur jag ska få ihop den här veckan. Det är totalt kaos i mitt huvud. En miljard olika aktiviteter på olika ställen på samma dagar. Typ totalt mayhem i mitt huvud. På lördag ska jag lyckas pussla till det så jag får typ 5 aktiviteter att löpa samman i en och gemensam ström. Det kommer så inte gå. I morgon måste jag även på något sätt få hem min ridutrustning till papps för jag ska spendera torsdagen och fredagen ute på Ekerö hos Molly och My.

Problemen som uppstår är ju att allting ska hända när jag egentligen inte kan. Jag rider ju redan på fredag ute i Vendelsö och den lektionen måste jag nu ställa in. Vilket är lite tråkigt. Men ändå inte för jag ska ju rida ute på Ekerö. Men nu missar jag ju träningen inför programridningen i vår. Sedan så har jag även väldigt extrem ångest över att det är ett Msv C program som vi ska rida. Dör lite varje gång jag tänker på det. Kommer aldrig lyckas få ihop tillräckligt med poäng för att få ett godkänt resultat.

På lördag ska jag, som sagt, göra en miljard saker. Först ska jag jobba. Inte så konstigt kanske. Men jag har inte jobbat på så sjukt lång tid att tanken på att en hel dag ska gå åt att jobba ger min lite tidsångest och panik. Efter jobbet ska jag hänga med Johanna som kommer ner ifrån Uppsala och sedan ska vi dra till Lovisas födelsedags fest. Det största problemet kommer här. Jag har även lovat att gå ut på krogen med andra kompisar. För jag är så bra på att lova saker. Lovar alla massa saker. Sen blir allt kaos. Lyckas dock alltid lösa allt. Men. Nu blir det lite kruxigt. Jag måste typ dra ifrån Lovisa vid 01:00 för att åka in till stan. För att det ska vara värt att åka in till stan måste ju nu mina kompisar valt ett bra ställe för utgång så det blir värt att betala 150kr i inträde. Hoppas de gör ett bra val.

Detta kanske inte låter så jobbigt. Men jag har aldrig någon koll så detta skapar en sån jävla panik i mig. Men allt löser sig nog. Kanske är dags att skaffa sig en kalender nu. Är ju ändå typ snart 22.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar