kuk

tisdag, februari 26

#LyckligKille91

Idag har jag inte gjort något vettigt alls. Har klämt lite pormaskar, gått på toa och druckit kaffe. Men jag har även varit och hämtat ut mina nya ansiktsprodukter hos posten. Hoppas verkligen att produkterna håller de dem lovar för jag har sjukt höga förväntningar på grund av det mycket höga priset. Kommer kanske göra en utvärdering av dem lite längre fram när jag hunnit prova dem ordentligt. Men jag lovar inget eftersom jag är ganska rutten på att hålla det jag lovar i bloggen.


Jag har valt ut olika produkter ifrån olika serier ifrån märket Peter Thomas Roth. Eftersom jag har en fetare hud som är yttorr och samtidigt ville prova PTRs hudserie med "dragon-blood" så hade jag inte så mycket till val än att mixa lite. Så jag valde en scrub och ett serum ifrån den hudföryngrande serien samt tvätt och dagkräm från den som är för fet hy. Hoppas verkligen att man kommer att se en tydlig skillnad efter användningen av "laser-free" serien. Den ska tydligen eliminera röda märken, ärr, linjer, rynkor och fan allt annat fult. Hashtag: #lyckligkille91

Rengöring: Peter Thomas Roth     Gentle Foaming Cleanser                         389kr
Dagkräm:   Peter Thomas Roth     Clini Matte All Day Oil Control Spf 20      489kr
Scrub:        Peter Thomas Roth     Laser-Free Retexurizer Exfoliating Scrub  399kr
Serum:       Peter Thomas Roth     Laser-Free Resurfacer Face                       739kr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar