kuk

torsdag, mars 14

Ah, vad händer!?

Absolutely nothing! Ska typ sova. Är dock inte trött. Bara väldigt nervig, vilket jag inte brukar vara. Tjockt ovärt, jag vet. Haft två riktigt bra dygn nu i veckan. Kvälls häng hos Molly med mys igår och fancy blodpuddings ätande hos Lovisa i dag.

Igår hade jag verkligen ingenting att göra. Vaknade 15.30. Ingen planer. Ingenting. Käkade lite frukost och dog lite framför teven. Allt kändes lite som ett uppvaknande ur döden. The walking dead 2. Tom i skallen, tom i magen, vad ska det bli av dagen? Typ inget. Men sen kom jag på att jag hade en mobil. Use it! U, u madda fakker from hell. Det var det jag gjorde. Några timmar senare käkade jag soppa och åt chips hos Molly. Värd kväll. Två bra filmer. Några av mina favoriter faktiskt. Har riktigt bra filmsmak. Tycker jag i alla fall. Molly håller dock inte med. Queen Latifa var med i båda filmerna. Lav'eeer! Last Holiday och Beauty Shop. Grymma filmer. Google them. Se dem. Gör va fan som hellst.

Vaknade hos Molly. Åt frulle. Rökte. Gjorde allt man behöver på morgonen. Fast inte bajsa. Men det gjorde jag senare hos Lovisa. Jessicas bantningste gjordeverkligen susen under natten. Hos Lovisa hände inget speciellt. Rökte lite till. Prata. Åt blodpudding. Vi pratade också. Fast sådant är ju förstås lite oundvikligt. Man måste ju prata. Annars kan man gå och gömma sig under en sten. Sånt är värt. Vi tänkte kolla på lite film, lite sådär casual, men slutade med att vi inte kollade alls. Twillight är faktiskt ganska dåligt. Väldigt dåligt till och med. Kanske även fruktansvärt. Men vi rökte istället så vi klarade oss undan ifrån tortyren med förstoppade människor. Eller döda.

Ska typ gå och lägga mig nu. Kan vara bra att sova ibland. Har läst det i någon bok någon gång. Tänkte att det kanske är värt att prova på. Jobbar liksom i morgon. Ah, nu ska jag fan sova. Gonatt mina små barn.


mad skillz, up & down in das faze!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar