kuk

lördag, mars 23

Dagen i sin helhet

Har jobbat idag. Fett trött. Har inte sovit så mycket. Var liksom ute på krogen igår. Men jag mår bra ändå. Livet leker. Inte.

Har tryckt i mig abnormala mängder bullar på jobbet och druckit 20 liter kaffe på jobbet. Hade lite magkramper. Men vad ska man göra. Det är bara att fortsätta och låssas som om ingenting har hänt. Allt brukar bli bra då. Typ. Bryr mig egentligen inte. Lite akutbajs har ingen dött utav. Fast jag slapp i och för sig det. Vilket var bra.

Efter jobbet drog jag vidare till Skärholmen i en mycket fashionabel skrud. Hade mjukisbyxor, raggsockor och fleece på mig. Mycket snyggt. Skämdes lite. Såg fan ut som den största whitetrashungen någonsin. Ville dö. Men låssades rocka min outfit. Grät inombords.

Teatern, som hette nått med den unge sen ett namn på Ws lidande, var faktiskt bra. Riktigt bra. Brukar inte gilla teater. Men detta gillade jag. Vet inte hur länge de agrumenten ska hålla dock. Säger samma sak varje gång. Kanske får blidka mina demoner. Erkänna för mig själv att jag faktiskt tycker att det är underhållande.

När jag kom hem käkade jag hästbiff. Tyckte det passade bra till mat. Livets cirkel. Om man ändå jobbar med hästar kan man lika gärna käka dem med. Skojar inte heller. Käkade faktiskt häst.

För er som inte visste det, här är jag med min tvillingbror. Jag t.v. och Robin t.h

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar