kuk

onsdag, mars 20

Gina makes me grina!


Idag har jag endast übernördat Ana Gina Show. Man kanske borde lägga till ett "the" framför. Blir lite förvirrad när det kommer till att blanda två olika språk. Vilka grammatiska regler ska man utgå ifrån? Tycker nog att det ser konstigt ut utan ett "the" framför men enligt svenska reglerna ska man inte behöva det  men eftersom det är ett engelskt titelnamn så blir allt fucked up. Detta skapar totalt kaos i mitt lilla huvud.

Back to the shit jag tänkte prata om. Gina Dirawi är fan det bästa som har hänt Sverige. Vassa skämt och grymma imitationer. Jag dör varje gång man ser Khadidje. Känner igen så mycket ifrån mina farföräldrar. Eller Baba och Deda som de kallas. Haha. Khadidje är verkligen en pimpad arabisk-baba.

Jag tror jag tittade på 17 avsnitt i dag. Har skrattat hysteriskt flera timmar i sträck. Det har vart många bra och många helt värdelösa gäster. Vem fan är Olga Isabell? Svar: En curlad bortskämd fjortis. Hon är helt oinspirerande och tråkig. Mest sorglig. Även fast jag inte gillar Blondinbella speciellt mycket så har hon faktiskt, med sina föräldrars kapital, lyckats med saker och ting som att till exempel börja tjäna massa pengar på annat än bloggen. Även Kissie är mer inspererande och rolig att lyssna på.

Det bästa med hela Ana Gina Show är som sagt hennes sketcher och imitationer. Så fruktansvärt roligt. Hon går verkligen in för det hon gör och hon gör det verkligen bra. Så nu tänker jag fortsätta med att nörda Gina. Hon har ett till program på SVT-Play som jag vill se. Framtiden ser ljus ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar