kuk

onsdag, mars 20

Slet som ett djur

Tillbaka i skolbänken igen. Suger. Men har inget val. Jag suger. Näst yngst i klassen fast jag känner mig fett gammal.Men vad ska man göra. Vet ej. Fuck that. Haha vet inte riktigt själv varför jag har valt att plugga ekonomi.Vad i helvete liksom. Vad hände? Inte fan vet jag. Trodde att jag skulle få lite vuxen poäng. Katching. Som sagt. Fuck that!

Det blev som alltid en helt värdelös introduktionsvecka. Sitta och lyssna på massa skit. Läraren läste av ordagrant vad som stod i den foldern de redan skickat ut i mail. Inte så värt. Sedan satt jag och väntade på ett individuelltmöte i nästan en timme. Juste. Läraren berättade även att hon motionerar lagom mycket och äter ganska nyttigt eftersom det är en fluga nu för tiden. Men även att hon tycker om att umgås med sina barnbarn. Intresseklubben antecknar.

Efter skolan åkte jag till Lovisa. Vi hängde och käkade sushi. Sushi som jag för det första köpte på kredit. Got no money. Men den var god. Fast man fick inte så mycket för 100kr. 10 bitar är typ ingenting. Blev inte mätt. Men blev lite dålig i kistan. Ovärt med sushi på kredit? Svar: JA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar