kuk

lördag, mars 30

Trött som satan in the gatan

Lika bra på att blogga som vanligt. Det är kanske är lite av min nisch, att blogga med väldigt ojämna mellan rum. Om något så är ju detta sjukt läsvärt. Man vet liksom inte riktigt vad jag kokar ihop eftersom att inget vettigt skapas.

Bild ifrån Lisas Instagram

Igår var jag hos Lisa på hemmafest som skulle ha slutat på UB. Vilket det inte gjorde. Alla åkte hem. Jag var kalasfull. Borde verkligen inte dricka sprit. Eller gin. Gjorde lite dumma saker. Blåste upp nästan alla av Lisas kondomer och slängde ut dem i hallen. Mysigt. Jag vet. En smaka banan. Värt. Men det var trevligt. Några måste trott att jag var en jävla neandertalare men det är lugnt. Who doesn't?


Idag har jag bara hängt hos Johanna. Som vanligt kollade vi på John Tucker must die. Tror inte jag varit hemma hos henne utan att ha sett den filmen. Den är i alla fall sjukt bra. Precis rätt lagom mängd med dålig humor. Dör alltid lika mycket av garv.

Nu ska jag sova. Tjockt trött. Har varit en hård dag i dag. Även fast jag inte gjort ett skit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar