kuk

söndag, mars 31

Våfflor ock werk och mer werk

Morgonen kändes tjockt med konstig. Det var lite som att vakna upp i filmen 28 dagar senare. Inga människor syntes till. Allt var dött. Alla var bakis. Utom jag. För engångsskull så festade jag inte dagen innan jobbet. Ångrar det bittert. Hade haft det så fett. Men men. Nu stod jag där på Stationen. Helt ensam. Inga levande varelser inom synhåll.


Var dock helt okej att jobba idag. Det var fint väder och trevligt sällskap. Vi gjorde våfflor till lunch. Det var fett. Vi  fick stå utomhus och grädda dem för annars gick brandalarmet. Men det var bara skönt. Det var soligt och varmt vilket gjorde det väldigt mysigt.


Jag kände inte riktigt att jag orkade med att sträva efter stordåd så jag gjorde det jag behövde och lekte runt lite. Orkade inte riktigt med att vara überseriös. Inte riktigt min grej. En stor dos av blajj och lajj slutar alltid i success. Det är något jag lärt mig av erfarenhet. Besitter nämligen tonvis av detta.

Mockar skit och balanserar på en spade. Bra shit att kunna!
Har faktiskt varit duktig och pluggat idag fast jag tyckte det var tjockt med tråkigt. Det var även ganska ointressant. Vem fan bryr sig om Organisationsformer? Inte jag. Men det ska vara bra att kunna. Hurra för mig och god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar